2 dagar kvar

Nu är det bara 2 dagar kvar till julafton och jag är klar med allt. I dag var jag och malin på julmarknad i centralen. Det var inte så jätte mycket där men vi var i Gallerian också. Där var vi på Bikbok och där tog jag kort på en tröja med mobil och skickade till lille mormor. Sen gick vi till Hötorgen och tog en chikenburger. Det var så himla gott. Sen gick vi ner till Centralen igen och vi köpte Brända Mandlar. Det var första gången jag åt det och det var jätte gott. Men man kände att det var väldigt mycket socker. Sen åkte vi hem till mig och titade på The Holiday. Den är jätte bra men jag har börjat tröttna på den. Jag älskar Camreon Diaz i filmen hon är så bra. Fast det är hon i alla filmer, thihi. Både jag och malin somnade i filmen för båda var såklart jätte trötta. Sen när jag vaknade hade malin redan vaknat och då var filmen slut. Då gick vi ner till min kära lilla mamma och pratade lite med henne. Hon hade varit i solna i dag och köpt dom sista julklapparna. Kl.17.00 gick jag och malin hem till henne för hon skulle byta om till intervallträningen. Men när vi väl kom ner ditt skulle dom ut och jogga istället. Så det vra bara för mig att gå hem igen. När jag sen kom hem gick jag över till min granne och lämnade ett par byxer som hennes pappa hade köpt till mig i Thailand. men jag kunde inte ha dom så dom ska sälja dom till någon annan. Dom fick en flaska glögg som tack och god jul. Så nu är jag hemma och ska snart åka med pappa till pizzerian för att köpa mat och sen ska vi gå in på konsum.
Vi syns i morgon. puss puss
Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0