3 dagar kvar

heej bloggen.
Jag kom precis hem från min farmor och farfar. Jag följde med pappa och hans gamla jobbakompis. Dom skulle göra något speciellt men jag vet inte riktigt vad. Det handlade typ om en motor till hans båt. Men nu är jag hemma igen och tänk det är bara 3 dagar kvar till jul och nu börjar nedräkningen. Fast för mig började den för länge sen. Mamma och Charlie kläde grannen i går och jag tog lite kort på den. Jag tog också lite kort på farmors gran. När vi var nere hos farmor och farfar tog jag också kort på däcken som pappa köpte i går.
puss  puss skriver mer sen.








Han köpte två par såna här som också skulle passa till en 125cc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0