Är julen över?

Nu är Julen över, Men inte för mig. Jag ska till min mormor och morfar i Årsta sen och ha en liten Julafton med dom. Sen ska jag sova över där några nätter så vi får se vad vi hittar på då. Men i går var det en lycked julafton och jag fick massor med julklappar. Jag fick allt som jag hade ÖNSKAT mig. Jag är så lycklig. När vi först kom ditt satt vi i farmor och farfars vardagserum och åt lite peparkakor och drack glögg. Men jag dricker inte glögg så jag drack zingo istället. Sen åt vi julmat och jag blev så mät så jag höll på att spy. Låter inte så frächt men det var så gott. Speciellt farmors köttbullar som hon gjort själv. Sen plockade dom undan och sen kom tomten. Charlie var lite skraj för han påstod i morse att han såg tonten i sitt rum, haha. Men jaja. Han delade ut sina klappar som han hade i säcken och sen gick han till sina renar som stod på gräsmatan som han sa. Sen när han gått öppnade vi alla andra julklappar under granen och det var jag som läste och gav ut dom. Men Charlie hjälpte mig lite. Sen fikade vi och sen lekat vi en lek som vi gör varje jul. Men nu skaj ga gå och göra mig iordning och kanske följa med pappa ner till framor och frafra och slänga skräp. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0