Cosmonova

Ännu en dag klar och jag har precis kommit hem fårn cosmonova där vi var i dag. Det var inte super kul men det var okej. Det var ju bättre än en skoldag iallafall. Vi åkte först med våra metorer in fast våran var inte där så vi fick johan (gympaläraren) istället. Jag och frida satt nästan och skrattade hela vägen in och sen träffade vi malin och elins mentorsgrupp och då åkte vi buss till museet tillsammans. Det var jätte trångt på bussen och jag hade ingnstans att hålla i mig i så jag fick hålla i frida och jag höl på att ramla helas tiden. Men såklart ska det ju alltid vara någon som blir ireterad men jag kunnde inte råför att jag höl på att ramla. Tanten som blev sur hade dagisbarn med sig och sa högt till den ena:
- ni är värkligen inte som dom där och ni sköter er mycket bättre än dom.
Då blev jag jätte sur och sa innan jag gick av att det skulle blir jätte skönt att slippa henne sen när vi skulle gå av ( och det sa jag ganska högt så hon hörde).
När vi var frame sen skulle vi kolla på cosmonova och sen kunnde vi gå runt i museet och sen äta våran lunch. Sen kl.13.00 åkte vi hem. Så nu är jag hemma och ska åka till Ö&B med mamma sen. Men just nu är hon på BVC (barnavårdcentralen) men Morris.
P.S. Jag har tagit massa kort men ingen ville att jag skulle lägga ut dom.
puss och kram ronja L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0