Dagen efter nobel

Heej bloggen.
ännu en dag i plugget och vi har haft matte prov och fåt tillbaka spanska prover i dag.

På spanska provet fick jag g/vg och sen fick vi också tillbaka en gammal engelska läxa. På matte provet i dag kändes det jätte bra men det var någon enstaka uppgit som var ganska svårt. Eter jag var klar med prover fick jag gå och då kollade jag lite på våran tv i skolan som vi har där det står vad det är för lunch och sånt. Men nu ståd det inget sånt. Dom hade lagt in vinnarna på nobel i går och bilder. Så dom hade lagt in en bild på mig med motivering. Det var jätte pinsamt. Men nu skaj ga fixa min no artikel som jag vara klar i morgon. så vi får sen hur det går.



Motivering lyder:

Elevens tydliga beslutsamhet, vilja att lyckas och engagerade arbete har resulterat i en mycket positiv kunskapsutveckling

Puss och kram ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0