Dagen

heeej bloggen.
Nu är jag hemma och jag har precis slaggit in mina julklappar. Jag och Malin har varit i Solna och shoppat lite julklappar och jag såg en skit snygg klocka på ur&penn. Vi träffade också Jesper och linus J där. Jesper skulle klippa sig och sen skulle dom också köpa julklappar.

I dag i skolan var dagen som vanligt och det var inget nytt förutom att jag och elin tog lite egobilder inne på toan, hehe. Men nu ska jag fortsätta på min stickning som jag igentligen gör i slöjden. Men jag tog hem och fortsatte lite.



Ha en bra kväll...

Kommentarer
Postat av: elin

haha vi är så jävla heta(A) :)<33

2008-12-03 @ 15:34:32
Postat av: ronja

haha aa det är klart :D(a)

2008-12-03 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0