Dagens inlägg

Heej bloggen.
I dag blev en ganska tidig söndagsmorgon. Jag följde med och kollade på Charlies hockyträning. Det var inte så jätte kul jag bara satt där och skakade tänder. Sen kl.10.00 kom Malin. Vi skulle kolla en liten stund på hennes brorsa Johan när han hade match. Innan vi gick stod det 3-0. Mamma hämtade oss nere vid vallen och då åkte vi till solna. Mamma skulle köpa julklappar och malin skulle kolla lite och sen skullle jag lägga undan lite julklappar. Kl.1 behövde malin åka hem för hon skulle ha släktkalas för hon fyller år i morgon. Men jag bestämde mig för att stanna kvar och kolla lite till. Sen möte jag mamma och vi åkte till '' toys a ras''. Där köpte mamma present till charlie och sen åkte vi hem med färjan. På färjan sen träffade jag mina två crosstränare. Kenta och den andra kommer jag inte ihåg vad han heter. Men sen var det bara en sak till. Mamma behövde åka till ica och handla middag. Det blir faitas med kykling, muummms.
Men nu sitter jag här och ska slå in min killkompis linus tillanders paket. Jag kan inte säga vad det är om han loggar in och kollar, hehe.
Men ha en trevlig fortsatt kväll. puss och kram ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0