Dagens lilla händelse

Heej bloggen.
I dag har jag varit i skolan som vanligt men jag missade syslöjden för jag skulle till vårdcentralen och ta bort mitt födelsemärke.

Vi lunch i dag var det några som kastade mat på oss eller snarare några andra som satt vid vårat bord. Sen när alla hade gått fick vi skiten av våra lärare och en av lärarna var vikarie för svenska lektionerna. Hon gick mig på nerverna och jag blev skit arg på henne. Sen när vi hade städat upp allt som vi inte hade med saken att göra gick vi till våran matte lektion. Jag var med på hela men sen hämtade mamma mig och Charlie vid skolan för att skjutsa mig till doktorn. När jag väl kom fram fick jag sitta i vänterummet i 10 minuter tills en kom ut och ropade på mig för att det var min tur. Hon gjorde rent och sen var det bara att vänta på doktorn som hette Ulla. När hon kom så fick jag bedövning och hon stack den på lite olika ställen och det gjorde ganska ont. Sen var det dags för dom att börja skära. Men som otur behövde hon bedöva lite till för jag kände när hon skar på ett ställ och det var inte så skön känsla, hehe. Sen skulle dom sätta stygnen. Hon drog lite hitt och dit men sen satt dom. Men hon sa att det var svår för att jag hade så muskliga ben, hehe. Men sen satt dom där och det blev ganska många styng 7 st. När alla var klart fick jag en ny tid, den 2/1 två veckor senare för då skulle dom ta bort stygnen. Innan doktorn gick så sa hon också att jag inte får träna på dom här två veckorna. Det känns inte så kul för vi ska ha en cupp i början på Januari och den får jag inte vara med på. Men nu är jag hemma och ska kolla lite på tv och fixa för morgon dagen. Vi ska till Cosmonova hela 8:an

Så jag kanske skriver lite senare men annars syns vi i morgon. puss och kram Ronja L

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0