En sen natt

Äntilgen hemma från en lång fotbollsträning och nu är jag jätte trött. Det är så att jag och malin har varit barnvakt så vi somnade ungefär vid 3 och barnen vid halv 12. Så jag typ sover nu, hehe. Men jag har precis duschat och ska kanske kolla på någon film och gosa ner mig i mina säng med kudar och massa sånt. Eller så ska jag kanske baka choklad kolor som vi gjorde på hemkunskapen. Det var jätte gott. Jag åt nästan tills jag spyde. I morse hade Lisa(Mamman till barnet vi pasade) gjort ckouns till oss. JAg vet inte hur det stavas. Men det var jätte gott. Vi hade då mamelad och ost på packan och drack varm oboy.
Men nu skaj ga någ myssa ner mig och ta det lite lungt så syns vi kanske sen. puss och kram ronja

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0