Ett friskt och rent hår

Heej bloggen.
Idag har det varit en ganska skön dag. Vi började kl.09.40 och sen kl.11.10 började min och malins långa håltime till kl.13.30. Då vi gick hem till mig och åt en bulle och drack lite saf och träfade mammas kompis som var på besök. Sen var det dags att gå tillbaka till skolan och då hade vi engelska. Sen var det svenska och då kollade vi på Romio och Julia. Men jag han inte se klart för jag skulle åka och klippa mig kl.16.00 så jag han inte se hela. Jag klippte mig vid konsum och jag blev ganska nöjd. Det blev en sne lung och sen fixade jag min utväxt som såg för j*ävlig ut. Så nu är jag nöjd med ett friskt hår som inte är slitet.
Men nu har jag precis gjort min matte läxa som vi har till i morgon och nu skaj ag gå ner och duscha kroppen en liten snabbis. Sen blir det väl att jag kollar på lite tv. Ska någ gå ch lägga mig tidigt i dag är jätte trött. Men i morgon skaj ga också till doktorn kom jag på. Jag ska ta bort mitt födelsemärke som jag har väntat på i flera år nu och äntligen ska det bli i morgon. Jag ska var vi vårdsentralen kl.14.10 så jag missar min sista syslöjdslektion den här terminen. Men men.
Vi syns i morgon och sov så gott allesammans. puss och kram ronja.

Kommentarer
Postat av: mála

vilka uppgifter var det på matteläxan? :)

2008-12-15 @ 22:05:59
Postat av: ronja

23

uppgifterna 2-3-7-VP

:)

2008-12-16 @ 07:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0