GOOD JUUL

Nu är det jul igen. Och i morse satte jag klockan på 9 för att njuta av julmorgonen istället för att sova sönder hela juldagen. Jag och Charlie fick öppna packet och jag fick en väska, bh och troser. Sen åt jag en härlig frukost med tomtegröt som jag kallar det och en skinkmacka, Muumms. Men får passa på så länge det varar. Sen kollade jag på en julfilm som Charlie fick i ett packet. Den hette Den magiska leksaksaffären. Det var inte den bästa julfilm jag sett, men men. Mamma och pappa fick också öppna ett pcket som jag hade köpt till dom och det var två kaffe muggar. Mamma fick också en ny spis som hon alltid velat ha och nu fick hon det tillslut och hon är överlycklig. pappa fick en tröja av mamma också. En puma. Den var jätte fin. Men nu ska jag gå och duscha och göra mig fin.
Ha en trevlig jul
GOOOOD JUUUUL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0