GOTT NYTT ÅR

Jaaa det är nyår !!!
Men såklart ska jag bli sjuk. Jag har ont i halsen hostar och är jätte hes. i morse hade jag också ont i hela huvudet så jag har bara suttit framför tv:en i dag. Det har faktist gått ganska många filmer som Bad boys, sälskapsresan och sen har jag kollat på När och Fjäran. Dom har blandanat varit i Florida och sen sista avsnittet jag kollade på var dom i Venezuela där jag har varit. Ditt åker jag värkligen inte tillbaka. Inte ens för 100 000 kronor. Jag tyckte värkligen inte om det plus att jag och Charlie blev sjuka där. Men nu ska jag gå ner och ta det lite lungt. Jag skulle ha gått ut med mina vänner. Men det blir inget av med det för mig.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLEHOPPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0