I morgon är det julafton

Dagen före julafton är en rolig dag. I dag har jag julstäddet som inte är så kul men det var faktist ovanligt kul. Jag vet inte riktigt vrf? Sen gjorde jag chokladkolor och knäckakor. Sen kom linus till mig runt 2 och vi byte julklappar med varandra. Jag fick ett jätte fint halsband med märket DIDI och han fick en Beckham parfym av mig. Sen tog vi en liten ficka men mina nya kakor som jag bakat och sen spelade vi lite Gitar Hero och jag ägde honom. Sen skulle han åka och sälja nyckelpiggor men anton i centrum tror jag. Så när lille linus hade gåt fortsatte jag med mina mästervärk.






Disken fick följa med in på bloggen också.



Här är dom halv klara. Båda ska bara skäras och den ena ska skäras och slås in.

Inslagenoch klar

Här är mitt fina halsband som jag fick av linus. Jag bara älksra det.


puuss och mer puussar

Kommentarer
Postat av: elin

vad står det på halsbandet ? :)<3

2008-12-23 @ 21:38:17
Postat av: ronjaa

hope :P<3

2008-12-23 @ 23:27:09
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0