Intervall

Nu är jag hemma och har precis gjort klart min NO artikel. Den handlar om alkohol.
I dag på träningen hade vi intervall och det gick faktist bra. Vi ska först springa 70% 1 min, 70% 2 min, 70% 3 min och sen 70% 4 min. Men mallan varje gång vi har sprungit ska vi gå i samma tid men sen när man räknar ner ska vi gå en minut mindre. Det var jätte jobbigt. Men det är roligare än Joggning som vi annars brykar ha.
men snart är det för mig att natti natti lite. Jag är ganska trött och ganska mör i kroppen och det har varit en lång dag i dag så jag skriver i morgon när jag kommer hem från doktorn.
Sov gott alla sötnosar.


P.S. bilden tog i sommras men jag hade då tagit bort lilla elin, thihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0