Jobb dag

Nu är jag här igen och jag ska precis gå ner i duschen. I dag har jag gjort massor. Fört gick jag upp kl.06.30 och vid 07.00 åkte jag och pappa måt Nyköping. Han skulle köpa fäljer till sin cross. Han fisade också 2 par nya deck som han hade köpt . Dom var jätte coola. Han vi skulle hämta fäljarna hos var grisupföddare och dom hade en jätte stor gård. När allt var patalat och klart åkte jag och pappa hem för pappa skulle ta måtten på kälargolvet. Det är så att pappa och jag skulle till Korauta (vet inte riktigt hur det stavas) och hämta  byggmatrial. Där träffade vi några som brukar köra cross uppe på skå och pappa ståd såklart och pratade. Sen när vi kom hem åkte vi ner till farmor och frafra och hämtade pappas bormaskiner. När vi sen var hemma skulle pappa och jag börja men han märkte att det var en sak som fatades. Så vi åkte till ett byggmatrialställe ut mot skå. Där köpte pappa en till sån som han hade köpt på korauta. Men den var mycket dyrare än den andra. När vi kom hem sen började pappa och han frågade om jag kunde hjälpa honom. Så jag gjorde det. Sen skulle vi äta middag och vi åt hamburgare. Det var jätte gott. Sen var det dags att börja igen och nu är jag klar och ska gå ner i duschen. Men vi är inte riktigt färdiga ännu. Vi har inte lagt på golvet ännu bara grunden som typ tog flera timmar. Men det ska jag hjälpa pappa med i morgon. puss och kram så syns vi i morgon.

P.S. mamma och min lillebrorsa klädde granen medan jag hjälpte pappa nere i källaren.

Kommentarer
Postat av: elin

hehe, Han fisade också 2 par nya deck :D<33

2008-12-20 @ 22:12:44
Postat av: Anonym

höhö

2008-12-20 @ 23:02:16
Postat av: ronjaa

ojdå :O<3

2008-12-22 @ 22:04:29
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0