Jour dag

Bloggen bloggen bloggen...
I dag hade jag och frida jour. Frida var ganska lat men till slut gick det. Båda var trötta men jag tror faktiskt Frida var tröttaste. Vi plockade papper från alla klassrum och plockade skräp från skolgården och sen dammade vi. Sen tog vi en paus och vilade i biblioteket. Sen satte vi igång igen med att öppna cafeterian. Den kom ganska mycket folk tillslut och då höjdes volymen på radion. När vi sen stängde cafeterian kl.11.50 gick vi och åt med Malin och Elin. Det var madarinefisk. Det smakade skit så det bara lite morötter och en halv potatis för mig. Jag var inte så hungrig. Sen kl.12.30 skulle jag och Frida torka alla bord i matsalen och sätta upp några stolar. Sen fick vi glass av matatnerna och sen återgick vi till våra lektioner. Den föra var matte och sen var det syslöjd .Fast jag var inte med på hela syslöjden. Jag skulle till doktorn och kolla mitt födelsemärke som jag ska ta bort nästa tisdag. Igentligen ville jag ta bort den i dag men jag fick en bra tid på tisdag kl.14.10.  





puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0