Julgodis 1

Heej bloggen.
I dag har jag varit i skolan och jag har nu precis ätit middag själv. Mamma och pappa och dom hade redan ätit. Jag har då följt med frida när hon skulle klippa sig. Hon blev jätte fin. Fast hon tyckte att det blev för kort. Men hon är bara larvig. Vi hade också hemkunskap som vi har varje onsdag kl.08.25 då vi gjorde julgodis. Det blev jätte gott. Min grupp gjorde chokladkolor. Sen när alla var klara fick vi smaka av alla olika. Det var jätte gott. MEn jag åt för mycket så jag höll på att spy, hehe.

Men nu har jag precis suttit och tränat på min engelska läxa till i morgon. Jag börjar lära mig det nu.

Jag lägger in dagens bilder sen. Puss puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0