JULLOV

Heejsan.
NU ÄR DET JULLOV !
Äntligen. Nu kan man sova ut och bara göra vad man vill.

I dag var jag med Elin efter vi kade slutat vid 13.00. Vi gick då hem till hennes pappas och hon skulle berätta om hur det hade gått på hennes betyg. Sen gick vi hem till hennes mamma för hon skulle vissa och sista men inte mins gick vi hem till mig för att jag skulle vissa min mamma. Pappa var inte hemme men jag ska vissa honom sen. Men jag tycker själv att det hade gått ganska bra för att var dyslexiker elelr hur det stavas, hehe. som ni kanska märker när jag skriver.
Men dagen började iallafall med att jag satte klockan på 06.00 och gick sen upp kl.07.00. Då gick jag upp och fixade mig och sen var det bara att gå till skolan och kolla på F-5:s julspel. Det var ganska tråkigt och jag frös. Men sen kl.09.00 skulle alla i 6-9 sammlas i sina nya klasser. Vi fick en bra klass för att vi 4 elin,frida, jag och malin hamnade i samma klass. Sen hamnade vi med jimi och gänget. Sen fick man göra lite olika saker som dom skrev upp på tavlan.

pyssla
Film: amarican dreams elelr love acelly
pingsitunering

Sen var det lunch och det var ett litet julbord. Det var jätte gott, hehe. Vi fick frömakor som vi kallar dom och dom får vi aldrig längre. För förut fick vi dom varje dag. Sen skulle vi samlas i cafeterian och där kom två från 9:an som var utklädda till tomtar med ett stort packet. I packetet låg en plasmateve som skolan hade köpt in till oss i 6-9:an. Sen fick vi våra betyg av våra mentorer och sen slutade vi och då började vårat JULLOV !

men nu ska jag vissa mina betyg för pappa så hejdåå puss och kram ronja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick du för betyg?

<33

2008-12-21 @ 16:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0