Klart slut

Träningen slut, en utpustad ronja, luktar gott med nytt shampoo

Träningen är nu slut och jag har precis duscha med mitt nya shampoo som jag fick i dag på fotbollen. Det luktade jätte gott. Så det gör jag med. Det gick ganska okej på fotbollen men jag slog i tån och min nagel gick typ av. Nej det gjorde den inte men det känns som det. Jag vet att man inte ska spela i långa naglar men mina är inte så jätte lång. Nu ska jag gå ner och kolla lite datum. Det är så att jag och min kompis Andrea ska på språkresa den 29/7-18/9. Det ska bli jätte kul. I tre hela veckor och vi ska bo hos värdefamilj tror jag på Isle of whit. Jag vet inte hur det stavas men jag tror det är så.

Men jag skriver i morgon och då sen på kvällen skaj ga på tjejmiddag. puss puss
// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0