Måndag

Heej bloggen.
Ännu en dag i skolan. Vi började 9.40 och slutade 15.45. I dag hade vi spanska prov och det var ganska svårt. Men vi får se hur det går. Han sa att vi skulle få tillbaka dom på torsdag. Men nu ska jag snart på träning och jag ska möta frida. Vi ska gå tillsammans. I morgon är ennu en skoldag men för mig och frida är det inte det. Vi två ska ha jour. Vi ska nämligen städda skolan eller hur jag ska förklara det.Vi ska också stå en stund i vårat cafe och sen ska vi torka alla borden i våran matsal. Sen får vi en glass av våra matatner som vi får äta upp och sen skaj ga och frida gå tillbaka till våra lektioner. Men jag hinner inte vara med på så många för jag ska sen till doktorn och ta bort mitt föddelsemärke som jag igentligen skulle ha gjort för 2 veckor sen. Men min doktor var sjuk så det blir i morgon istället.
Men nu skaj ga går och fixa mig för träning och jag kommer nog inte skriva något mer i dag sen kanske. Vi får se. Men ha det så bra så syns vi.
puss och kram ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0