Min långa dag

Nu är kl.23.07 och i dag i skolan har jag och mina två kompisar och andra från skol if haft en tunering för 2-3 och -4-5 i bandy. Det var så att jag skulle då cocha ett lag och sen skulle alla hjälpass åt att stå och dela ut saft och peparkakor. Vi fick också tröjor som en av våran gympalärare Malin hade fixat åt alla oss (hon hjälper oss i skol if). Det stod Träkvista skola Ekerö på framsidan och på baksidan stod det våra namn och sen ledare. såhär...

Framsida:
Träkvista
skola
Ekerö

Baksida:
Ronja
Ledare
Här är framsidan

Sen när skolan var slut  kom min kompis Andrea. Hon kom till min skola och då möte jag henne vid busshålldsplatsen. Sen gick vi då hem till mig och kollade runt på olka språkresor. Det är så att vi ska på språkresa tillsammans. Vi har bestämt att vi ska åka till England. Det är ett gansak bra land att börja med första gången man åker. Så vi kollade runt lite och kom sedan överens om att vi skulle ta oss en närmare tit på ön Isle of Wight. Det såg mysigt och bra ut och det var inte så stort. När vi kollat klar åt vi middag hemma oss lilla mig och det blev pasta med några slags biffar. Efter en stund lite senare kom hennes föreldrar och då pratade dom lite om skråkresan och vi bestämde då för att ringa och kolla upp det någon dag nästa vecka. Sen var det dags för dom att åka hemåt. Dom skulle hämta hennes lillesyster. Hon var nämligen oss en kompis. Nu när dom precis har gått har jag inte gjort något särskillt och nu sitter jag här och är jätte trött. Så jag tror någ att jag ska gå och lägga mig tidigt i dag. Men vi syns i morgon. puss puss


Isle of Wight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0