Näst sista skoldagen

Nu är jag hemma. Jag kom precis hem från malin. I dag i skolan började vi 8 med spanskan var inställd och efter spanskan och vi no och den var också inställd. Så det var bara för mig och malin och gå hem. Vi kollade på Beck skarpt läge. Den var bra men jag hatar kvinnomisshandel. Det är så fegt av killar som slår sina tjejer. Jag bara hatar det. När filmen sen var slut gick vi till skolan igen och träffade elin och frida där vid datorerna. Kl.1040 skulle vi ha matte och då fick vi reda på att våran bästa mattelärare skulle sluta. Det var det värsta jag hört. Det är bara bra lärare som slutar aldrig dåliga. På matten hade vi en rolig sista terminsmattelektion med våran matte lärare och vi körde BINGO!
Sen var det lunch och det var så kallad 'Husets rätt'. Så när vi kom in i matsalen var det en slags pytt i panna. Det var inte så jätte gott. Sen var det sista lektionen på den här terminen och det var engelska. Vi kollade på mis Beans jul som vi ser varje år. Den är faktist ganska rolig, hehe. det kanska bara jag som tycker det, men men. Sen gick jag och malin hem till henne och slog in packet och sen åt vi lussebullar. Det var jätte gott. Sen var vi båda så hilma trötta efter dagens lilla händelser så vi la oss i soffan från  14.10-16.30. Vi är så kallade sömtutur. Men nu är jag hemma och ska snart äta. Ganska tidigt men jag är hungrig. Sen har jag träning men jag får inte träna för jag har ju tajit bort mitt föddelsemärke på min vad med 7 styng i.
Men vi syns i morgon och då är det sista skoldagen och jag börjar 9.
puss och kram ronja


Kommentarer
Postat av: mimmi

Ronja, börjar inte du 9:an efter sommaren?

<33

2008-12-18 @ 18:01:00
URL: http://mimmmimus.blogg.se/
Postat av: roonjaa

joo :)<3

2008-12-18 @ 18:30:49
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0