Shopping

Heej bloggen!
Nu är jag hos min mormor och morfar. Jag vet inte riktigt när jag kommer hem men jag har det jätte mysigt här. I dag var jag med mormor och shoppade lite i Skärholmen och sen bytte vi ställe till Globen istället för det var så mycket folk i Skärholmen. Jag shoppade massa med saker men jag har fortfarande mycket pengar kvar. Vi hade ju också en minijulafton med mormor och morfar igår. Jag fick då ett par varma skor, en nya  klocka, en parfym, en jätte fin kofta och sen fick jag pengar. Jag är jätte glad över alla mina julklappar som jag harfåt i år + det jag köpte i dag för pengarna. Jag lägger ut bilderna på det jag har fått och det jag har köpt sen eller lite senare.
puss puss så syns vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0