Nobel

Jaaa. jag tror det är värdens bästa dag i dag.
JAG VANN NOBEL PRISET I MATTE!!
Vi hade nobel i dag i erskensalen och när det var några som skulle bli nominerade i matte var det jag och två till. Jag bliv ganska chokad. Men det var kul. Sen när dom sa:
- och vinnaren är ....
Sammtidigt dom sa det kollade erika på mig ( hon var konfransier)
- Ronja Lundqvist !
Jag blev så glad. Jag gick då upp på scenen och vi en medalj som det stod Nobel 2008 på. Sen fick jag en bok och ett diplom av birthe( biträddane rektor och min mentor. Medan hon kramade mig viskade hon i mitt öra och sa:
- jag är stolt över dig Ronja.
Sen när jag gick och satte mig brevid frida igen började jag gråtta för att jag blev så glad. Jag skrattade sammtidigt också, hehe. Lite konstigt kanske men sån är jag. Sen var det dags att åka tillbaka till skolan och vi skulle samlas i våra mentorsgrupper och sen var det nobellunch. Jag satt brevid Linus T och Bix. Sen var det mingel i cafet och sen slutade vi kl.13.30. Då gick jag och malin hem till henne och hon byte om och sen gick vi hem till mig så jag fick byta om och så visade jag mamma mina nobelpriser. Jag är så gald !











Puss och kram noblevinnaren

Kommentarer
Postat av: evelina

GRATTIIIS ! :) <3

2008-12-10 @ 18:11:22
URL: http://alltidevelinaa.blogg.se/
Postat av: roonja

TACK :D<33

2008-12-10 @ 18:52:47
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0