Tjejmiddag

Nu är jag tillbaka, hehe. I går hade malin en tjej middag för mig,elin och frida. Det är så att malin fyller år på måndag så vi gjorde ett litet firande för henne. När vi alla kommit åt vi faitas men kykling. Det var jätte gott. Medans vi åt tog vi massa kort också. Sen fick malin öppna sina presenter och hon blev jätte glad för allt (vilken tur). Sen sjöng vi singstar och det var jätte kul men när vi sjöng så skrek vi nästan i vissa långa toner. Så nu är nästan alla vi kanska hesa. Sen spelade vi gitar hero en liten stund och sen räknade vi ihop våra poäng och malin och jag vann. Sen var det idol. Vi kollade en stund sen gick vi utt till köket och skrev privat frågor till varandra, hehe. Men dom frågorna har vi svärt på våran vännskap att inte berätta för någon. Sen var det dags att se vem som vann idol och det var ju KEEEVIIIN!!!.
Jag älskar honom så jävla mycket!
Sen blev vi ganska trött men elin satt och katade om att vi skulle dansa. Men sen fick hon med hos och då blev alla pigga igen. Så vi stod och dansade i malins vardagsrum i typ i timme, hehe.
Men nu skaj ga på kalas. Min farfars mamma fyller 90 år så vi ska åka ditt. Jag tycker inted et är så kul men jag måste följa med i dag.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0