Vilka konstnärer

Heej hopp.
Jag har precis duschat. vi hade gympa i skolan precis och det var inte så skönt var lite svettig. Vi fick också höra vad vi skulle få i betyg under det här läsåret och jag hade G men han sa att jag skulle jobba upp till VG för jag hade några VG sa han. Men nu sitter jag här med lockar i håret och ska om några timar träffa mina kompisar. Jag skriver mer i morgon om det.

Här är dagens konstvärk från våran bild i dag



Mitt konstiga konstvärk
(hade inget att göra så jag målade lite bara)



Fridas konstvärk

Malin och elins konstvärk
Det blev en fjortis som tänkte på cider cigg och så var det något mer.

puss och kram syns i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0