Onsdagens håltimme.

Nu sitter jag här framför datorn igen. Det är ju som vanligt (?)
Vi har haft mentorspass och har nu en härlig lång håltimme! Strax är det dags för lite icecream men Malin envisade sig med att jag också skulle ha en blogg så vi ska nog fixa lite med den först. Gå gärn in och titta på hennes; www.baraamalin.blogg.se
Igårkväll när jag satt vid datorn och chattade, så ropade mamma på mig. Jag trodde typ att hon hade sett mina sugmärken och att hon skulle dampa, men goda nyheter blev det!
Gissa vad? (aa)
- JAG SKA FÅ ETT SYSKON.
Om jag ska vara helt ärlig så vill jag att det ska bli en flicka. En liten söt Maja? Fast det heter min kusin, men ändå. Jag skulle ju bli glad för en kille, men det är roligt att sätta upp håret & köpa rosa kläder till tjejer, (fniss).
Men nu ska ni få se bilder på dagens outfit.
Blöta kyssar / Ronja

image1    image2
Vit t-shirt, H&M 49,50:-
Ljusa jeans, G-STAR 1200:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jädrar ska du få ett syskon !!

Är din mamma gravid ?? :S



2008-07-24 @ 15:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0