ännu en söndag

Jag kom precis hem från en liten handling med mamma. vi var i solna och pappa var hemma med Morris och Charlie. Så då passade jag och mamma på att åka in för pappa jobbar inte i dag. Fast han är och kollar på något jobbn nu. för jag kom precis hem. Vi var också på ÖochB eller vad det heter och handlade lite små saker för små pengar också.
jag köpte 2 vanliga tröjot på h&m, ett armband på Glitter sammt en hårupsättning som jag ska ha på Nobel och sen lite andra saker.

jag lägger in bilder sen på mina köpta saker.

När vi väl var isolna träffade jag min kompis Andrea och hennes familj. Hon ska också få ett syskon. Jag hoppas det blir en kille för det våre roligt för dom. det är 3 tjejer i familjen så det skulle någ vara roligt att få en liten kille, tihihi.
 
Men nu ska jag gå ner till lilla morris som mamma ska bada och sen ska han äta. (smaklig måltid Morris!)

jag skriver sen.
hej så länge.
// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0