Dagen

Heejsan bloggen!
Jag har precis matat lilla Morris och jag sak berätta vad jag har gjort i dag.
Först kl.08.00 ståd jag och malin i cafet på Träkvist vallen och sålde kaffe och korv med bröd till folk. Det var jätte kul. Men det blev lite svårt ibland när man skulle räkna. För det var en kille som skulle köpa massa sakner, 4 korv med bröd, två kaffe, en loka och typ en bulle. Sen kl.11.00 byte vi med en annan kille som skulle stå där restan av dan typ. Då kollade jag och Malin på ekerö 49:ornas match mot Älvsjö. Dom bode vi med när vi var i Danmark. Jag vet inte riktigt va det blev för vi såg bara första halvlek. Men just då stod det 2-1 till Älvsjö. Vi tittade också med elin och frida Lindblom. Fast sen skulle dom trippa iväg till välingby med sin lilla pappis och ta en sprutta. Efter första halvlek gick jag och malin hem till mig för jag skulle byta jacka. Jag frös jätte mycket. Sen gick vi hem till hene och då åt vi lite lunch och sen titade vi på en film. Det blev När lamen tystnar. Den var inte så läskig som alla säger. Men jag tycker typ ingen film är läskig, thihihi. Sen när den var slut var en annan film på tv:en. Det var Pearl Habor. Den är jätte sorlig och jag satt och böllla...
me nnu ska jag äta och sen ska jag gå ut med Malin, frida LU, elin BH, Frida Li och elin Li.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du skrev 49:ornas match :)

2008-11-09 @ 10:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0