Dagen och dagens låt

God lilla eftermiddag.
Jag har precis gjort min hemkunskapsupsats klar och ska bara kopiera ute den. Jag blev faktist ganska nöjd. Det har också precis varit några vänner till oss med namnen Danne och Nettan på besök här hemma hos oss för att kolla på våran lilla Morris. Men såklart så sov han som vanligt. Äter sover, äter sover, äter sover nästan hela tiden. Det är bara på morgon som han är som pigast och titar och lite sånt.I dag ska jag bara ta det lungt kanske tita på någon film kanske och myssa mig ner framför tv:en. Jag sitter också lyssnar på två bra låtar som jag tycker är super bra. Ena låten visade min kompis Malin i går. Den är jätte bra. Den andra är med Leona Lewis - Forgive Me. men nu ska jag ta och mig ner till pappas rum och kopiera ut mina humkunskapspapper och sen ska jag plugga matte som jag måste kunna i morgon. Ååå juste jag har inte berättat det men i fredags fick vi våra idrottsdagböcker tillbaka och då fick jag MVG! Jag är fett glad för det är mitt första MVG. Så jag tar och berättar mer om det händer något mer. Men puss så länge så syns vi sen. hejhej 


Leona Lewis - Forgive Me and Shania Twain - You're Still the One

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0