Dagens sena inlägg

Heej bloggen.
Det blev en väldigt sen skrivning i dag. Jag har inte riktigt hunnit skriva. Men nu äntligen har jag kunnat sätta mig vid datorn.

I dag har jag varit i skolan som vanligt och sen efter skolan skulle jag passa Morris. Mamma skulle komma till skolan med honom i barnvagnen och jag skulle gå runt med honom lite ute för att hon skulle på min andra lillebrorsar öppethus. Så jag och Morris tog sällskap av halena, linus och johan johansson en bitt tills vi splitrades åt och jag började knata hemmåt. jag mötte också Malin men hon skulle på hennes brorsas öppethus som min mamma också vra på. När jag kom hem hade pappa kommit och han tog över Morris. Sen kom min farfar. Han skulle hjälpa mig med en matte läxa som jag har och det var 2 uppgifter som jag inte kunnde som han hjälpte mig med. Sen åkte han hem och jag frågade då om pappa hade något litet jobb som jag kunnde göra för honom för att känna lite pengar. Han så då att han hade vykort nere i våran källare som han skulle sätta på frimärken och sätta ihop. Det är ju inte så jobbigt. Så jag ska ta och pallra mig ner någon dag och känna lite pengar.

Men nu skaj ag kolla på film. Det var en film som jag och mamma hittade på ica. Det var 2 för 99:- så jag och mamma passade på och ena filmen såg jag igår men Ben Afflec eller  vad han nu heter. Det var faktist bra.

Heeej så länge puss puss

P.S. haha i dag i skolan så skrämd jag och mina 2 kompisar våran andra kompis frida på scary mazter. Till och med jag som satt brevid henne blev rädd. Alla vi skrek i kör i vårat biblotek i dag och det var kul. Man ska ju lixom inte skrika i ett biblotek som alla säger. MEn det råkade vi göra för att vi blev så rädda. Jag lägger in filmen sen om jag hittar den.

Kommentarer
Postat av: malin

det heter inte scary matzer,

scary maze :)<3

2008-11-26 @ 21:06:32
URL: http://baraamalin.blogg.se/
Postat av: ronja

jaapp jag vet :D

2008-11-27 @ 08:33:05
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0