hemma efter bion

Heejsan.
Jag kom precis hem och har precis byt om till muskläder och tvättat bort sminket. Jag har varit på bio som ni kanske sätt och jag såg Patrik 1,5. Den var jätte bra och jag både grät och skrattade. Jag är lite lustig, thihihi.
När vi åkte in åkte vi med malin och elin. Dom skulle på bio med några killar som Elin tidigare hade chattat med och sen lärt känna. Så frida hade då pratat med viktor om dom skulle på bio men dom ville inte gå själva. Så viktor tog med sig Jackop och lilla frida frågad mig. Men nu är jag hemma igen och ska tita lite på tv tror jag. Vet inte än vad jag ska göra. Kanske myssa lite med lilla Morris. Världens godaste och sötaste bebis ! :)
puss och god natt syns i morgon

Kommentarer
Postat av: virre

jag stavar med c.. :(

2008-11-08 @ 14:52:03
Postat av: ronja

ojsan.

Jag är inte så bra på att stava :P

2008-11-08 @ 18:58:48
URL: http://bararonja.blogg.se/
Postat av: evelina

du menar väl 94as match inte 49ornas hihih:)

2008-11-09 @ 08:48:45
Postat av: evelina

oj jag kommenterade fel inlägg,

2008-11-09 @ 08:49:30
URL: http://alltidevelina.blogg.se/
Postat av: Jarre

jag stavas Jacob : >

2008-11-13 @ 22:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0