Jag vill ha ut den nu

Nu är jag hemma igen och det blev igen utdragen tand. Dom sa att jag skulle hemma och vicka på min onda tand som jag inte ens kan tugga tuggummi med. Så jag måste ficka och typ hela tiden och det gör ont och smakar blod. Det är jätte äkligt. Men min tandläkare sa också att jag hade jätte fina tänder och att det höll på att växa tänder längst bak och att jag skulle borsta långt bak också. Jag ångrar faktist att jag inte drog ut den. för att dra utt säger dom att det inte gör något ont för man har ju bedövning men att vicka tills den lossnar gör jätte ont. Så jag får väl sitta här hemma och lida tills jag får ut den.

Men nu är det så att jag och pappa ska vara hemma själva så vi får göra maten. Mamma ska till Ikea med Mormor. Charlie är hos farmor och farfar fast Morris ska vara med mig och pappa.

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0