Min kväll

ååååå vad sur jag blir. jag har precis skrivit en lång text och när jag sparade försvan den!!!!!! ååå vad sur jag blir när ingenting fungerar som det ska.

Men men jag ska försöka skriva lite kortfatat om vad jag skrev om min kväll.
Jo vi kom ut och gick ner till gårn och där möte vi Victor, Daniel och Kasper. Sen när vi kom in på går lite senare vissade dom en film som vi kollade lite på men vi satt mest och skrattade. Sen när jag gick ut ur filmsalen träffade jag min bästa vänn eller snarare bästa bästis Linus Tillander. Han satt och kollade på när bix och alex spalde biljard. Jag tycker så synd om honom för han har bruttit armen. Men det är faktist tur i oturen. För han brött vänstra armen och han är högerhänt. Sen runt kvart i 11 började vi röra oss hemmåt.

Det är min kväll. Det blev inget långt inlägg men strynt samma.
puss pus och god natt ifall jag inte skriver innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0