Min önskelista, ganska tidigt men aldrig försent

Jaa snart börjar nedräkningen. I dag är det 40 dagar kvar till julafton och jag längtar redan, thihihi. Det ksnake inte är så värst kul med tomten och så men det är kul att få paket och ge bort paket. Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig än men lite vet jag iallafall.

1. jeans från cubus (jag har sätt dom förut)
inte så värst dyra som ett par jeans brykar vara. 399 kr är ett bra pris för jeans tycker jag.

2. Ett var klakarskor från skopungten.
Ett par vanliga med klack. skit snygga och kostar 399kr också

3. Sen önskar jag mig en Iphon som jag kan ha och lyssna på musik.
Jag har en mp3 men är ganska gammal och om man åker någon stanns kan jag tita på film i den.

Sen är det säker fler saker som jag önskar mig men vet inte riktigt ännu. elelr juste den är än jätte snygg mobil som kommit ut precis typ elelr jag vet inte men det är ganska dyr så det är bara och skippa. För min mobil jag har nu stängs av hela tiden och jag kan inte använda den längre typ.

Men puss så länge och många kramar från RL

Kommentarer
Postat av: malin

hihihi din lilla härmapa :) jag tror nog du fick idén från mej. hihi <33

2008-11-13 @ 17:32:10
URL: http://baraamalin.blogg.se/
Postat av: ronja

vem vet med lilla mig :) <333

2008-11-13 @ 22:42:07
URL: http://bararonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0