Mot Tandis

God morgon bloggen.

Jag sitter här i skolan med lilla elin och vi väntar på att vi ska få äta och så väntar vi på malin och frida som är ute med fridas hund. I dag skulle jag som ni kanske läste ta bort mitt födelsemärke men min doktor var sjuk så jag får vänta 1-2 veckor till nästa gång. Men istället ska jag till tandläkaren och dra ut min tand som jag har jätte ont i.

Jag är lite rädd för jag har aldrig dragit ut en tand förut så vi får se hur det går.

Om en kvart får vi äta och det blir köttbullar. Det ska faktist bli gott. Sen har jag och malin en jätte lång rast och sen vid halv 2 ska jag vara hemma och då ska mamma skjusa mig till tandläkaren i Ekerö Centrum.

Jag skriver när jag kommer hem och berättar hur det gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0