Oooops

Hejsan hoppsan.
Jag håller just nu på att skriva min engelska uppsats men det går inte så bra. För det första

1. Det står inget om påsk i Seattle (USA).
2. Min lärare skulle fixa det till mig i morgon.
3. jag har precis skrivit om min familj.
4. vi ska läsa upp den på 2 minuter som jag tycker är långt när man väl står där.
5 Den ska vara klar tills på måndag : O

oops det kommer inte gå så bra det här. men jaja. Jag får fortsätta kämpa. I dag i skolan slutade vi lite tidigare fast bara 20 minuter.

Igår innan jag gick och la mig läste jag ut en bok som heter Förlorad Heder. Jag har inte läst på den så mycket men äntligen är den slut. Fast jag vill att det ska komma en fortsättning för den var så himla bra och sorlig.

Den handlar om 2 tjejer som lever i Jordanien med namen Norma och Dalia. Deras liv värkar så bra när dom får som dom vill när dom får starta en hårsalång tillsammans. Men det går fölångt. Dalias liv förändras när Michael kommer in i hennes liv och dom börjar träffas. Tillsa det går för långt och hennes föräldrar får reda på det.

Det är en san historia och den är riktigt hämsk.  Den är skriven av Norma Själv när hon fick hjälp av Michael ut ur Jordanien och hon reste till Grekland och där hon hade ett långt och bra liv. Det är värkligen en bok jag rekomenderar att läsa.

men jag skriver mer ikväll. puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0