Snö blandat med julklappar

Jaa då var julshoppingen för idag klar då. Jag kom precis hem för en stud och åt. Jag har varit hemma hos frida med malin och slagit in våra packet. Det blev några stycken. Vi åt också peparkakor hemma hos frida som hon och elin hade bakat själva och dom var jätte goda. Men snart ska jag följa med pappas och handla lite på ICA och sen ska jag hem och förbereda mig för morgon dagen.

För det första är det ju skola som vanligt men jag ska inte gå hela dagen. Jag ska åka till doktorn och ta bort ett födelsermärke som jag har på benet. Som dom flesta vet skäms jag jätte mycket för det men dom säger alltid när jag klagar:
- Du är så töntig det är ingen som tänker på det.
Men det gör jag. Jag har varje sommar haft ett plåster eller en tatuering som jag sattfast framför den och nu äntligen ska jag ta bort den. Min mormor ska följa med mig för mamma vill inte släppa med sig Morris in bland alla sjukdomar och baskelusker. Så lille mormor ska följa med istället. Så vi får se hur det går. Dom jag har frågat som har tagit bort ett födelsemärke säger att det bara är spruttan som gör ont och inget annant. Så vi får hoppas allt går bra.

Men nu ska jag åka och handla lite med pappa på ICA. Så vi kanske syns sen eller i morgon när jag kommer hem från doktorn.

Puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0