snö

Det bara snöar och snöar. Fast just nu vet jag inte riktigt hur det ser ut där ute. Men n är jag kom hem från konserterna så var jag tyngsur av all snö som kommit på mig. det är klart det är mysigt med snö. Men när det väl snöar tycker jag att det ska få ligga så några dagar men det bara försvinner direkt när det landar på marken nästan. så det är lite tråkigt. För föra året var det ju ingen snö på julafton men sen typ 1-2 veckor efter kom snön. Det ska vara massa snö på kulafton annars är det ingen riktig jul. För tänk när man vaknar upp på jul morgonen och det inte ligger någon snö på marken. Det är lite skillnad om det ligger snö på marken då. Då blir man mer glad.



P.S. Bilden är från när jag var i fjällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0