Stökiga spjälsäng

Tjenixen bloggen!
Jag har precis kollat klart på tv och ska snart äta lite lunch. I dag ska jag till Karolinska och träffa lillebrorsan. Han får ju lixom inte komma hem. Så jag får åka och hälsa på honom istället. Jag var hos honom i gå och klämde och kände lite. Han var så liten och så himla lätt så det kändes som jag inte höll i honom. Men nu skaj ag ta och klä på mig. Jag var ganska seg i morse. I går byggde jag och min mormor ihop lilla Morris spjälsäng. Det är fan det värsta jag gjort.  Vi fick göra det om och om igen. Det tog ca 1 och en halv timme att bygga ihop den. Men nu är den klar och fin och står i mammas och pappas rum bäddad och klar i nya fina och reda lakan. Men nu ska jag killa ska äta lunch starx och ska fixa mig lite.

Han en bra dag så syns vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0