Timmy + Morris = åktur

ååå ni fatar inte hur underbar han är. Min lillebror. Min alldelles egna bebis lillebror. Jag har förstås två små brorsor nu. Men vad gör det igentilgen det är super mysigt. Fast en liten tjej i familjen skulle inte vara dåligt. Men min minsa lille brorsa Morris. Ni fatar inte hur söt han är. Värdens gulligaste och fördens finaste. Jag var och hälsade på honom i dag med min andra brorsa Charlie som är 7 år. Charlie tyckte typ det var spännande en stund men sen gick det över styr. Han och pappa spelade kort en stund och sen tog jag och pappa en runda vendtia. Pappa vann första gången och jag vann sista. Sen kom lilla Morris in. Då hade tagit sprutta på honom så han var lite blå om handen. Stakan.

Jag ska försöka ta mig till sjukhuset igen och hälsa på honom. Jag vill ju självklart hälsa på mamma och pappa också. Jag hoppas dom kommer hem snart med lilla Morris. Han är ju så liten så han får ju inte komma hem än. Men dom sa att han fick komma hem om högs 3-4 dagar. Så dom kommer hem snart. Jag hoppas dom kommer hem på måndag så dom är hemma när jag kommer hem från skolan. För då kan jag kläma och käna hur mycket jag vill.

För en stund sen skulle jag och pappa sätta ihop våran vagn som vi köpte i går jag och pappa. Men såklar ska alltid något fatas. Så det var hjulens tur. Så inga hjul ingen åktur för Morris. Så pappa ska ringa till dom i morgon och prata om hjulen som fatas till våran vagn timmy.

Men nu ska jag och pappa åka och äta så jag kanske skriver ikväll. hejdåå puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0