Min långa dag

Heej hopp.
jag sitter nu här och luktar gott. Jag har nämligen precis duschat. Har haft löppträning. jag vet inte riktigt hur långt vi sprang men det var lagom för att vara första gången den här vintern.

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Precis som en vanlig måndag och det började med mentorspass. Jag och frida satt såklart och pratade och skrattade och sen var det dags för matte. Det gick fatktist ganska bra om jag får säga det själv. Jag är lixom på näst sista uppgiften på C-delen. Sen hade då jag och malin våran jätte lång rast så först satt vi och övade på vårat tow-minute talk till engelskan. sen kom alex och linus in och då satt vi och snackade lite med dom. Sen var det dags för det som alla i hela klassen var närvösa för. talet till engelskan som vi skulle läsa upp. jag hamnade i en bra grupp men ena min grupp var sjuk så då var vi bara 4 med mig och 5 med läraren. Det gick ganska bra för mig men jag fick börja om i början för jag hackade upp mig lite ,hehe. Men sen gick det bra. Sista lektionen jag hade var svenska och vi ska börja med ordklasser som är så tråkigt att jag dör och jag fatar typ ingenting av det.

När dagen var slut (15.50) var jag med elin och vi skulle först gå hem till hennes pappa och hämta ett WIII spel och sen skulel vi gå till hennes mamma som bor jätte nära mig och lämna det. Sen tillslut var vi frame vid mig och tog adjö till erkia som gått med oss hem så gick vi in till mig och åt lite mellanmål. Vi åt lite yorgut och en macka. Jag behövde lixom äta lie mer för jag skulle ju träna sen.

sen var det dags för träning. Elin följde med mig utt för att vänta på erika. Lilal Erika kom då 5 minuter försten och jag och elin stod och hoppade och frös lite där ute. sen tog vi adjö till lille älun och jag och eirka fortsatte våran vandring ner måt träkvista vallen. På vägen möte vi Frida och Carro som vi då tog sällskap av. Sen träffade vi malin och mimmi nere vid vallen och det blev bara vi 6 och våra 2 täanare.

Sen äntligen hemma och ont i fötterna tog jag en skön dusch och sen åt jag lite korvstrogarnoff med ris. så nu sitter jag här inne på pea och chattar på msn med mina vänner och precis plockat fram kläder till i morgon. Jag tror det blir jeans och någon tröja den här gången. men vi får se.

puss så länge. så syns vi i morgon. jag hinenr någ inte skriva på morgonen men jag gör det när jag kommer hem. 


Jag och min New York tavla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0