Jeans från Thailand snart

Heejsan.
Nu har jag precis varit hos min granne och provat jeans. Det är så att hennes pappa ska till Thailand på torsdag och då är dom så snälla och frågade om jag ville ha några jeans för Maria ( deras dotter som jag provade jeansen av) Skulle köpa några. Det är så tur att vi två har samma stolek men hon är längre än mig so det blir att jag tar stolek 27 och längd 32 och Maria tar 27 och längd 34.
Men nu ska jag fortsätta mitt pluggande en stund som jag har gjord ända sen jag kom hem från skolan och nästan ända till nu. förutom att jag var hos min granne i en halvtimme och ätit i typ 20 minute. Men jag ska följa med mamma sen ner till Ica och handla lite. Sen blir det väl plugg igen då.
Vi har lixom spanska prov på fredag men jag kan nästan ingeting så det är bästa att sätta fart att plugga lite varje dag tills fredag. Man vill jua ha ett bra betyg. Men jag blir glad bara jag får G. Då är man ju ändå godkänd som tur är. Men jag hoppas värkligen inte att jag behöver göra omprov. för då börjar jag kl 8 istället för halv 10 på måndag morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0