dagens

Plugget är slut och jag kom precis hem. Medans jag skriver håller jag på att dama av mitt rum och försöker få ta i mamma. Men det är upptaget hela tiden (suck).
Jag pratade med pappa för en stund sen och vi ska åka in till sjukan och hälsa på mamma och lilla Morran. Men först måste ju pappa komma hem och hämta mig. Han satt just på färjan och hade tråkigt.
När jag kom till skolan kom mina bästa vänner fram till mig och kramade mig och sa GRATTIS! Dom är jätte snälla allehop. Elin, Malin och lilla Frida, thihihi.
I går blev det inte så mycket skrivande men jag satt och kollade på olika saker mamma hade fåt av personalen på sjukhuset. Det var två ganska stora påsar med blöjor, en mösa, Bodys, tvättlappar och massa mer. Sen såg jag och pappa en film som jag inte kommer ihåg vad den heter. Men den hadlade om knark och sånt. Den var faktist bra.
Men nu skaj ag fårstätta med min lilla städdingn. Han det så bra så syns vi. Jag ska försöka skriva i kväll.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0