Välkommen hem

God eftermiddag lilla bloggen!
Jag kom hem för en stund sen och ringde pappa och pratade. För i skolan i dag fick jag ett sms från mamma att hon och Morris får åkaa hem i dag!! :D<3
Jag blev jätte glad. Men när jag pratade med pappa var han redan båväg in för att hämta dom så jag fick lov att städda lite istället. Så nu ska jga plugga lite. Det är no och engelska.

I dag i skolan var det inte riktigt som vanligt. Vi skulle gå på en föreläsning i erskinsalen och lyssna på en farbror som pratade om vad vi tonåringar gör inne på internet. Han var faktist ganska rolig om jag själv får säga det. Vi tjejer fick en egen buss när vi skulle åka dit och sen när vi skulle åka hem fick vi ta en normal buss. ååå det var så äckligt när vi skuller gå på den bussen när vi skulle gå hem. Det luktade jätte mycket kiss på bussen och när vi kom på bussen satt alla och höl för munen typ. Det var en tant som precis hade gåt av som typ alltid kissar på sig. Det luktade jätte äkligt.

Men nu är jag hemma och det var min dag och nu måste jag plugga.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0