600 olika godisbittar

Nu är jag här igen. Jag tänkte berätta lite till. Det är så att när vi kom till vårat hotell Scandic så berättade alla att det fans en godis affär med 600 sorter precis runt hörnet så vi gick dit. Hon som jobbade på hotellet sa att det stängde 9 och kl var halv 9. Men såklar sa hon fel. Det stängde 8. Så tänk alla vi godissugna tjejer i laget kunde inte köpa godis. Men som vår räddning fans en vidio affär precis brevid godisbutiken. Så jag köpte godis för 15 kr för att ha till fredag kvällen. Sen dagen efter gick vi till godisaffären och köpte. Jag köpte godis för 39kr mednas många andra köpte för 60-70 kr, hehe.
Jag ska lägga in lite bilder från cupen sen.
ciao !

Kommentarer
Postat av: elin

haha när jag var där köpte jag för 90 xD

2008-10-20 @ 16:24:21
Postat av: ronja

hehe okej :D

2008-10-20 @ 18:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0