Baknings time

God morgon bloggen eller snarare god eftermiddag.
Jag har nästan precis ätit frukost och jag han inte berätta så mycket om min kväll i gå men jag gör det nu istället.

Jag var ute med Frida. Vi skulle kolla på matchen nere vid vallen som började hals 9. Det var ekerö-skå. Det var väldigt mycket folk och vi satt nästan i mitten. När matchen sen var slut sluttade den 11-1 till skå. Ganska mycket. Men ekerö var 94 och skå var 93. Sen gick vi hemåt och skilldes åt vid en korsning som vi alltid skills åt vid. Jag gick in på daton en stund och sen kollade jag klart på filmen ¨som man bäddar¨. Den är jätte rolig och bra.

Men nu sak jag snart baka lite. Har inte så mycket att göra så jag kan lika gärna baka lite. Jag tror jag ska baka choklad muffins eller äppelpaj. Eller det kanske blir både och.

Ha det så bra så länge,
love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0