BB

Heej bloggen.
Nu sitter jag hemma hos min lilla mormor. Jag har precis drukigt en kopp te och ätit en muffins. Vi kom också för en stund sen hem från jimmy. Mammas brorsa. Han bor mitt imot min mormor och morfar. Vi fick middag där fast jag var inte så jätte hungrig fst jag bara har ätit en stor muffins och drukigt en fanta till lunch på sjukhuset. Jag har pratat med mamma ganska många gånger nu när jag har kommit hem. Hon har berättat att det inte har varit någon fara och att hon mår bramen hon kommer inte få åka hem. Den kan ju lixom kanske ploppa utt snart, hehe.
Det är lite sammanträffande. Jimmy mammas brorsa ska också få bebis om ca.1  vecka. Så jag ska också få en kusin. så den kan ju också komma när som helst. Det är faktist kul. Kusinen ska då bli en kille och den ska heta Roy, thihihi. Men nu ska jag gå och tita lite på tv och sen ska jag gå och lägga mig. Det har som ni hört varit en lång dag för mig och jag är jätte trött. Så jag skriver mer i morgon om jag får höra något från mamma eller pappa. Dom kanske ringer i natt och säger.Men det tror jag inte. Fast man vet ju aldrig.

Så god natt och ha en skön kväll så syns vi i morgon.

puss puss och hälsa dom lycka till där på BB. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0