första inlägget för idag

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Mätt och lite rastlös.
Är det nåt du absolut inte äter: Nej jag äter det mesta.
Kläder just nu: en stor Maxit t-shirt och korta shorts
Musik just nu: Inget
Vad sa du senast: Ska du köra cross?
Hur många kuddar sover du med: tre vanliga och 2 jätte stora
Favoritväder: Tights, långa , strumpor, lång tröja/ linne  
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en person, vatten och selfaktor.

Sparare eller slösare: sparare.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: I ett förhållande? Ja!
Hur många barn har du/vill du ha: Minst tre högst fem, om jag får bestämma :)
Snarkar du? Inte nu längre faktiskt. Om jag är förkyld kanske.
Äckligaste insekten: Fästingar.
Bästa bok? Flera självbiografier.
Stökigt eller städat i dit rum? städdat

Hur många syskon har du? ett snart 2 i december
Vad är du mest rädd för? Att dom jag älskar ska dö
Är du rädd för blod? nee men det är äckligt
Saltar du på maten? aa om det inte smakar något
Anser du att du är stark? jaa ibland :)
Brukar du sola? aaa men vill ju vara brun
Vad gör du om du får hicka? jag har nästan aldrig hicka
Röker du? naj
Snusar du? naj
Kaffe eller te? teeeeee :D

/ Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0