Fredag kväll

Nu sitter jag här igen har precis duschat. vi hade gympa som sista lektion och det blev ganska svettigt. Jag har skälvklart varit i skolan i dag och det är inte kul. Men det är kul att träffa alla kompisar. vi ha som första lektion spanska. vi var ganska snackiga hehe. Det är vi nästan alltid. sen hade vi sooo... det är så långtråkigt. vi kollade på 3 olika filmer om USA. Ja sen sista lektion innan  lunch var svenska det är ganska kul. Vi läser och vi ska skriva dackarnoveller. Min handlar i böjan om en kvinna som blir våldtagen och mördad och sen typ i mitten är det en 14 årig tjej som blir kidnapad. sen hade vi lunch det var helt okej mat. det var någon slags potatisgratäng. sen hade vi bild, det är helt okej om man har något att göra. sen sist men inte minst var det dags för sista lektionen innan helgen och det var idrott. det var min skoldag. Ikväll ska jag ut med mina kompisar. Det är säkert många andra som också ska ut den här fredakvällen. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir säker kul.
ha det så bra sålänge,
lilla ronja


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska vi bara ha dt bra för tillfälligt ? : o

2008-10-03 @ 16:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0